23 novembra 2018

Potulky Bratislavou

Najkrajšie mesto na svete je to, v ktorom žijete radi. Pre mňa je to Bratislava. Asi v tridsiatke som sa do Bratislavy vrátil tretí krát, odvtedy sme s Bratislavou v harmónii a mesto je tým najlepším miestom na svete. Ako cestovateľ sa veľa túlam po svete.

:: Slovensko > Bratislava > Potulky Bratislavou

Potulky Bratislavou

Postupne zisťujem, že ma na cestovaní najviac bavia návraty domov, zážitky z potuliek už bývajú také iné, cítiť v nich nostalgiu a to značí, že s mojim cestovaním bude čoskoro koniec. Vymením ich za potulky Bratislavou.

V Bratislave a blízkom okolí mám množstvo skvelých miest, kde mi duša chrochtá blahom. Staré mesto so svojimi uličkami, nábrežie Dunaja, parky a lesoparky v Petržalke, Karlovej Vsi, alebo na Kolibe, okolie Bratislavského hradu, ale aj zrúcaniny hradu v Devíne a mnohé iné mi spôsobujú pohodu, keď sa tam potúlam. Nevadia mi ani opakované návštevy týchto miest často po sebe. Niekedy len tak nasadnem na bicykel a vydám sa do širšieho okolia Bratislavy, po cyklotrasách do rakúskeho Hainburgu, na Južnú Moravu, alebo len po dunajskej hrádzi do Čunova. Kratší okruh cez Železnú studienku a Lamač. Fšade to milujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára